koordynator do spraw dostępności

Dostępność - Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami
w dostępie do usług świadczonych przez Dom Pomocy Społecznej w Wysokiej oraz monitorowanie zapewnienia przez jednostkę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Domu Pomocy Społecznej.

Zadania Koordynatora dostępności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Dom Pomocy Społecznej w Wysokiej;
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062),
3. Monitorowanie działalności jednostki w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt
Koordynator do spraw dostępności w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej:
· Marlena Światczynska

Telefon kontaktowy52 559 23 53
e-mail: dom@dpswysoka.pl
Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062 ).

metryczka


Wytworzył: Katarzyna Bronikowska (4 marca 2022)
Opublikował: Katarzyna Bronikowska (5 marca 2022, 14:13:28)

Ostatnia zmiana: Katarzyna Bronikowska (23 kwietnia 2024, 14:22:08)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 655